רעיונות להפלגות באירופה

 

ממש עוד מעט אתם חוגגים 10 שנות נישואין ביחד ואתם תוהים איך כדאי יהיה לבלות? אם כך, למה שלא תנצלו את האירוע הזה למשהו מיוחד באמת? אם גם אתם מעולם לא שטתם באוניית פאר ליעדים שונים בעולם עכשיו זה הרגע המושלם לנסות זאת, אז למה אתם מחכים? זה נכון שאתם יכולים לנסוע ליעדים רחוקים ושונים כמו הפלגה לאיים הקריביים, אך לפני שאתם נוסעים כל כך רחוק, למה שלא תצאו להפלגה באירופה הקרובה? לא חסרים רעיונות להפלגות באירופה כך שכל מה שנותר לכם זה לראות איזה מסלולים קיימים ולבחור את המסלול המושלם עבורכם. אפשרות טובה ראשונה היא לצאת לשייט באזור קרוב הביתה, כלומר, באזור הים התיכון. בדרך כלל במסגרת הפלגות כאלה תוכלו ליהנות מביקורים במדינות מלהיבות כמו: טורקיה, יוון ואפילו ונציה הנפלאה ששוכנת לה באיטליה, מה שאומר שבוודאי תחזרו עם טעם של עוד. יש אפשרות להגיע לאיים הקנרים ולאזור פורטוגל, כך שאין ספק שכדאי לכם לעבור על כל המסלול ולבחור בדיוק את ההפלגה שיכולה להיות הכי מעניינת עבורכם.

צפון אירופה

אם אתם חולמים על שייט באזור מרוחק יותר ואם אתם רוצים לראות נופים אחרים מאלה שיש לנו כאן בארץ, יכול להיות ששייט באזור צפון אירופה יתאים לכם יותר. שייט כזה יכלול, בין היתר, הגעה לאזור המקסים של הפיורדים הנורבגיים ואתם יכולים להיות בטוחים שחוויה כזאת תהיה עוצרת נשימה. אזור סקנדינביה כולו כולל נופים מרהיבים, בין אם זה מפלים, פיורדים או יערות ירוקים במיוחד, אז למה לחשוב פעמיים? במסגרת שייט כזה תוכלו כמובן גם לבקר בערים הכי מעניינות שיש באזור הזה, כמו: קופנהגן בירת דנמרק או אפילו אמסטרדם בירת הולנד. זה לא משנה אם בסופו של דבר תבחרו לקחת איתכם לחוויה הזוגית גם את הילדים כי בכל מקרה אתם תראו שתיהנו מכל רגע בטיול כזה ואין ספק שתחזרו עם טעם של עוד. אחרי השייט באירופה לא יישאר לכם אלה לבחור יעדים רחוקים אחרים, אז למה אתם מחכים?

קרוז 4

איזה תנאים מחכים באוניות?

במידה ומעולם לא יצא לכם לנסוע לשייט באוניה אולי עוד לא ברור לכם עד כמה הפינוקים שמחכים לכם רבים. אומנם זה נכון ששאלת תנאי ההפלגה קשורים, בין היתר, לשאלה עם איזו חברת שייט תצאו לדרך, אך באופן כללי אם בחרתם בחברה טובה ומוכרת – אתם יכולים להיות בטוחים שהתנאים נפלאים. יש מסעדות נפלאות על האוניות חלקן ללא תשלום נוסף, בריכות שחייה מטופחות ביותר, מקומות של ספא ועוד הרבה בילויים אחרים שמטרתם להנעים את זמן השייט. בנוסף לכך, בכל אוניות הפאר הללו רמת השירות מאוד גבוהה ויש הקפדה רבה על רמת הניקיון. לכן, אם מתחשק לכם אחת ולתמיד ליהנות מבילוי בלתי נשכח ולנוח מהלחץ של חיי היום יום, הפלגה באירופה זו בחירה נכונה. בכדי לקבל את המחיר הטוב ביותר כדאי לכם להשתמש באתר "דיירקט קרוז" המציע מגוון חבילות נופש לאינספור יעדים ברחבי הגלובוס.

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »