כל התחומים בהם עוסק עורך דין מיסים

כל אזרח שעובד במדינת ישראל יודע היטב שעליו לשלם מיסים כי זה חלק ממה שמצופה מאיתנו וזה חלק ממה שקובע החוק. אנחנו צריכים לשלם מע"מ ומס הכנסה ומי שלא משלם מיסים אלה צפוי לעמוד על כך לדין. יש כמובן הבדל בין אנשים שלא משלמים מיסים כי מגיעים להם פטורים ובין אנשים שלא משלמים כי הם מנסים להעלים מס. מה שכן משותף לכולם הוא שאם הסתבכתם עם החוק ואם הגיעו אליכם נציגי רשויות המיסים, כדאי שתפנו כמה שיותר מהר לעורך דין מיסים שיוכל לעזור לכם. עורך דין כזה מכיר את החוק ויודע לומר עד כמה המצב שלכם חמור או לא, ובהתאם לכך הוא גם יבנה לכם כתב הגנה שיוכל להשפיע בצורה משמעותית ביותר על האופן שבו יסתיים התהליך.

כל התחומים

סיוע בכל ענייני המיסים

עורך דין מיסים הוא אדם שיכול לעזור לכם אם:

 

  • עברתם עבירה שקשורה למע"מ
  • עברתם עבירה שקשורה למס הכנסה
  • הייתם מעורבים בפרשיה של הלבנת הון
  • הייתם קשורים לעבירות של צווארון לבן
  • אתם רוצים לבצע גילוי מרצון על עבירות מס שביצעתם בעבר

 

ויתרה מכך, עורך דין מיסים הוא גם אדם שפשוט יוכל לתת לכם ייעוץ לגבי מה חוקי ומה לא חוקי, מה נכון ומה לא נכון לעשות. לכן, אפילו אם אתם נמצאים רק בשלב שבו אתם פשוט חוששים שאולי הסתבכתם, כדאי יהיה לפנות עוד היום לאיש מקצוע כמו עורך דין מיסים שיוכל לעזור לכם.

 

איך תדעו איזה עורך דין יתאים לדרישות שלכם?

 

ממש כפי שלא כל הרופאים שאליהם תפנו יהיו מספיק מקצועיים וטובים, כך גם לא כל עורך דין מיסים הוא אדם שתרצו לקבל את שירותיו. זה אומר שחשוב לברר האם לעוה"ד שאליו אתם מתקשרים יש מוניטין בתחום והאם הוא מוכר? מה הוא יוכל להציע לכם ועד כמה הוא איש מקצוע אמין? האם אנשים אחרים שקיבלו מאותו עורך דין מיסים שירות ממליצים עליו ועל שירותיו? אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים להתפשר לגבי איש המקצוע שייתן לכם שירות במקרה כזה, כי כמו שאתם כבר יודעים, הרבה תלוי בקישורים וביכולות של עוה"ד שלכם. לכן שווה להשקיע,לברר ולראות מי הוא האדם שבידיו אתם מרגישים בטוחים להפקיד את הטיפול בכל העניינים המשפטיים שלכם. עורך דין טוב יכול לעשות אפילו את ההבדל בין מאסר בפועל ובין מאסר על תנאי ולכן יש חשיבות לבחירת איש מקצוע מוביל.

 

למידע נוסף וליצירת קשר: https://www.ordanlaw.co.il

 

 

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »