ביטוח שריפה בדירה

יש הטוענים שביטוח הוא אחד ההמצאות החשובות ביותר של המין האנושי. תשלום חודשי למין קופת ענק שמטרתה לסייע למי שלא שפר עליו מזלו –  ובכך מאפשרת מין ערבות הדדית בין כל הצדדים הקיימים בעסקה. תוסיפו לכך את זה שקיימים סוגים רבים של אסונות שיכולים לקרות לאדם מסוים למרבה הצער ותקבלו שהקונספט של ביטוח מאפשר לכל אדם להתמודד עם אסונות או עם מקרים מצערים ולאפשר לו להמשיך עם חייו עם כמה שפחות נזק.

מקרה מפורסם שמראה את חשיבות קיום הביטוח , במקרה הזה ביטוח בריאות, היה בארצות הברית לפני מספר שנים. נגר כבן 53 חווה תאונת עבודה כאשר מסור חתך את קצוות שתי האצבעות שלו. הנגר נסע מיד לבית החולים עם האצבעות החתוכות שלו אך שם היה זקוק לשלם הון תעופות על כל טיפול שיעשו לו – וזאת בגלל שהוא לא שילם ביטוח בריאות.

בסופו של דבר, לאותו נגר היה מספיק כסף לשלם כדי לאחות רק אצבע אחת מתוך השתיים שנחתכו לו ועל כן רק מפני שלא היה לו ביטוח בריאות – תאונה יחסית מינורית וברת טיפול רוששה אותו והשאירה אותו עם מום לכל החיים.

ביטוח זה חשוב גם לדירה שלכם –

אחרי שהבנו את החשיבות של ביטוח בחיינו היומיומיים ומדוע אין לזלזל בו, אחד הביטוחים המרכזיים שעליכם לעשות בביתכם כדי להימנע מנזקים כלכליים הרסניים לכם ולמשפחתכם הוא ביטוח נגד שריפות לדירתכם.

בשנים האחרונות אנו רואים במדינת ישראל עלייה חדה בכמות השריפות ובעוצמתן  – כתוצאה ישירה שנובעת מההתחממות הגלובלית- הקיץ נהיה חם יותר, העצים נהיים יבשים יותר ויש יותר סיכוי להתלקחות של בלוני גז שלא ביצעו בהם את הליך הבטיחות המתאים.

חשוב לשים לב כי הכיסוי שהביטוח מציע הוא כמעט לרוב מגיע תחת ביטוח למבנה הדירה שלכם ולרכוש שלכם.

בטיחות עם גריל גז ובלוני גז –

אם יש לכם גריל גז בבית או כירת גז, עליכם לשים לב למספר דגשי בטיחות חשובים מאוד! :

  • נקו באופן תדיר את הצינורות שמחוברים אל בלוני הגז שלכם.  לעיתים עלולים להיווצר חסימות בתוך הצינורות אשר בתורן יכולולת לגרום לנזק לבלון עצמו או במקרים קיצוניים לפיצוץ הבלון.
  • בחברו בחברה מומלצת ומוכרת כמו – החברה הנ"ל.
  • כאשר אתם משתמשים בגריל אחרי שלא השתמשתם בו זמן רב, בצעו בדיקה מחודשת של כל הצינורות המחוברים אל הגריל ונקו אותם, בנוסף בדקו האם הם עקומים או מחוררים.
  • אם אתם מריחים ריח של גז המשמעות היא שיש לכם דליפה של גז – אסור לכם להשתמש בגריל הגז במקרה כזה!
  • שמרו את בלוני הגז ואת צינורות הגז הרחק ממקורות חום אחרים (כגון תנור, שמש גלויה, או מנגל)

דגשים אלו הינם בעלי חשיבות עליונה בשמירה על הביטחון שלכם ושל הבית שלכם, בנוסף, ודאו כי הביטוח נגד שריפות שלכם אשר מכסה מקרים שכאלו.

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »