צנרת ללא חפירה- פתרונות חדשניים לתיקון צנרת

בעיות צנרת הן נפוצות במיוחד בנכסים פרטים וציבוריים כאחד, ויכולות להיות להן השלכות חמורות כגון סתימות, נזילות ואפילו פיצוצי צנרת הנחשבים לדרמטיים במיוחד. בעוד בעבר תיקון צנרת דרש חפירה ופירוק תשתיות כדי לגלות את מיקום הבעיה,

טכנולוגיית האינסטלציה התפתחה משמעותית בשנים האחרונות וכיום ניתן לעשות זאת בדרכים הרבה יותר יעילות.
צנרת ללא חפירה – פתרונות חדשניים לתיקון צנרת. כל המידע במאמר הבא!

 

מתי נזדקק לתיקון צנרת?

תיקון צנרת נדרש במצבים של סתימות חמורות, הצפות, נזילות ועוד. לייעוץ עם אינסטלטור מומלץ >>>.
כיום ניתן להזמין שירותי אינסטלציה מתקדמים של איתור בעיות ותיקון צנרת, וזאת מבלי לגרום לנזקים מיותרים בנכס.
אילו פתרונות חדשניים קיימים לתיקון צנרת?

 

צנרת ללא חפירה – פתרונות חדשניים לתיקון צנרת

מצלמות טרמיות: מצלמות טרמיות מאפשרות לנו להשתמש בטכנולוגיית אינפרא אדום כדי לזהות מקור של נזילה או רטיבות. במידה ויש דליפת צנרת, שימוש במצלמה טרמית יוכל לגלות לנו מהו מיקום הבעיה המדויק, וכך נוכל לגשת אליה מבלי לגרום להרס מיותר.

צילום פנים צנרת בסיב אופטי: שיטה נוספת היא החדרת סיב אופטי אל פנים הצנרת, ובאמצעותו קבלת צילום וידאו ברור של המתרחש בתוך הצנרת מבלי צורך לפרק את הקירות או הריצוף.
סיב אופטי מאפשר לגלות מיקום של סתימות קשות, סדקים הגורמים לנזילות ובעיות נוספות.

בדיקה ותיקון צינורות רובוטיים: ההתקדמות ברובוטיקה סללה את הדרך לטכניקות חדשניות של בדיקה ותיקון צינורות. מערכות רובוטיות המצוידות במצלמות וחיישנים יכולות לנווט בצינורות, לזהות בעיות כמו סדקים, דליפות, חסימות או אי יישור צנרת. רובוטים אלו יכולים גם לבצע תיקונים בשיטות שונות, לרבות איטום סדקים, מריחת ציפויים או הסרת חסימות, כל זאת תוך מזעור הצורך בחפירה.

חידוש צנרת ללא הרס: אחד השירותים המפתיעים והיעילים בתחום האינסטלציה כיום, הוא שירות של החלפת צנרת ללא הרס. למעשה השירות כולל 3 שיטות עיקריות המתאימות למצבים שונים: טלאי, התזה אפוקסית ושירוול.

טלאי – מתאים למצבים שבהם יש חור בודד בצנרת, ובתהליך זה מוחדר אל פנים הצנרת טלאי מחומר מיוחד המודבק אל החור באמצעות בלון.

התזה אפוקסית – זוהי שיטה נוספת המתאימה לסתימת חורים משמעותיים בצנרת, ובה מוחדר רובוט מיוחד אל פנים הצנרת ומתיז חומר איטום אפוקסי על איזור החור לסתימתו המוחלטת.

שירוול – שיטה זו יעילה במיוחד לצנרת שבה יש חורים רבים, ובה מוחדר אל הצנרת שרוול עם חומר איטום מיוחד הנדבק אל דפנות הצינור. באופן זה נוצר למעשה צינור פנימי נוסף בתוך הצינור הפגום.

 

לסיכום,

שירותי תיקון צנרת ללא הרס מאפשרים לנו תיקון ללא פירוק, אבק ורעש בנכס שלנו, וניתן לומר שהם שינו לחלוטין את עולם האינסטלציה.
חשוב להזמין איש מקצוע מוסמך לתיקון הבעיה, וזאת כדי למנוע נזק נוסף. בהצלחה!

פתרונות חדשניים לתיקון צנרת

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »