6 סיבות לעשות מימון לרכב חדש

רכישת רכב הינו אחד הצעדים המשמעותיים ביותר בתהליך הקמת משק בית.

זוהי הוצאה גדולה שיש להתכונן אליה ולעתים אף למצוא מקורות מימון נוספים כדי לבצע את הרכישה.

אז מה הם המרכיבים שיש לשים לב אליהם ברכישת רכב? ומדוע מימון לרכב חדש הינו פתרון מומלץ?

 

  • העברות בעלות

ברכישת רכב חדש ניתן להימנע מירידת ערך ומהפסדים כספיים. בכל העברת בעלות של רכב ישנה הפחתה בערכו, היכולה לנוע בין אחוזים בודדים לאף עשרות אחוזים ויותר. על כן, קניית רכב משומש אפילו כאשר נמכר מיד ראשונה, עלול להיות צעד לא משתלם ואף להוביל להפסד כספי משמעותי.

 

  • קילומטראז' שמכונית משומשת צוברת

ניתן להעריך שבממוצע רכב נוסע כ15,000-20,000 ק"מ בשנה. אמנם בטווחי ק"מ כאלו לא צפויה להיות פגיעה בערכו של הרכב, אך במקרים רבים נתקלים ברכבים משומשים בעלי קילומטרז' גבוה יותר. ממוצע קילומטרז' גבוה מהנ"ל עלול לגרור ירידת משמעותית בערכו של הרכב בסדר גודל של כ-5-10%.

 

  • בטיחות לפני הכל

אחד היתרונות הבולטים של מימון לרכב חדש הוא ההנאה מקדמה ומחדשנות בתחום בטיחות הרכב. עם התקדמות תעשיית הרכב משנה לשנה, ישנם פתרונות חדשים ומקוריים ההופכים את חוויית הנהיגה לבטוחה יותר. מעבר לתחושת הביטחון האישי המלווה בנהיגה ברכב חדש, ישנה הוזלה בביטוח הרכב ופטור מטסט למשך 3 שנים ממועד הרכישה. יתרונות אלו חוסכים זמן רב, כסף וטרחה, אשר אותם ניתן להשקיע בתחומים אחרים.

 

  • רכב צעיר שווה יותר

אומרים ש"גיל הוא רק מספר". זהו משפט נכון באופן חלקי, מאחר ובתחום הרכב ישנה ירידת רכב משמעותית ככל שהרכב "זקן" יותר. בממוצע, רכב מאבד כ11-19% מערכו כל שנה, בהתאם למחירון העדכני. חשוב לציין כי ישנה תקופה בין תאריך רכישת הרכב ועד הנסיעה בו בפועל. בתקופה זו הרכב עומד ומאבד מערכו גם כן.

 

  • שמירה על איכות הסביבה

בתקופה האחרונה אנו עדים לשינויי האקלים החריפים בעולם, ויותר מתמיד עולה הצורך לשמור ולהגן על הסביבה. אחת הדרכים לעשות זאת היא להפחית בהזיהום אוויר ולחסוך במשאבים כמו דלק. רכבים חדשים מאפשרים זאת בכך שהם חסכניים יותר באופן משמעותי ומזהמים פחות.

 

  • רכב משומש = הימור

שוק הרכבים המשומשים בארץ אינו מפוקח כראוי. לכן, ברכישת רכב משומש ישנה סכנה מסוימת. זאת מאחר שלא ניתן לדעת בוודאות שבעל הרכב מוסר את הפרטים המלאים והמדויקים.

 

לסיכום

על בסיס מגוון השיקולים שהוצגו, רבים פונים לנתיב מימון רכב חדש. למרות ההוצאה הגדולה הכרוכה במימון רכב, במקרים רבים זהו צעד משתלם החוסך לכם סיכון, הוצאות נלוות וחששות מיותרים. כל אחד יכול לרכוש לעצמו רכב חדש עבור החזר חודשי לא גבוה במיוחד. אז למה אתם מחכים? הרכב החדש שלכם מחכה לכם!

 

רכב משפחתי

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »