מתכננים לאמץ גור כלבים? הנה כמה דברים שתצטרכו לארגן לפני

אימוץ גור יכול להיות חוויה מתגמלת להפליא, אבל חשוב לתכנן מראש ולוודא שאתם מוכנים לקחת על עצמכם את האחריות של תוספת פרוותית חדשה למשפחתכם. אז לפני שאתם מאמצים גור, יש כמה דברים שאתם צריכים לארגן כדי להבטיח שגם אתם וגם חיית המחמד החדשה שלכם מאושרים ובריאים.

 

במידה ואתם קונים

בראש ובראשונה, תצטרכו לעשות את המחקר שלכם. ודאו שאתם יודעים איזה סוג של גזע אתם רוצים ואיזו סוג של אישיות ורמת אנרגיה המתאימים ביותר לאורח החיים שלכם. חקר הגזע גם יעזור לכם להבין בעיות בריאותיות או צרכים מיוחדים אחרים שעשויים להיות קשורים לגזע המסוים הזה.

הידיעה למה לצפות תעזור לכם לקבל החלטה מושכלת ולהבטיח שאתם מוכנים למחויבות של גור חדש. אימוץ כמובן הוא עניין אחר לגמריי בו פשוט אוהבים את מה שמקבלים. כך או כך – כל הכלבים אהובים ומושלמים!

ציוד לכלב

ומה בנוגע לציוד?

כאמור, אימוץ גור יכול להיות חוויה נפלאה ומרגשת. אבל לפני שאתם מביאים את חיית המחמד החדשה שלכם הביתה, יש כמה שיקולים חשובים שכדאי לעשות בכל הנוגע להקמת הסביבה הנכונה עבור הגור החדש והמתוק שלכם. כדי להבטיח שלגור שלכם יהיה בית נוח ובטוח, תצטרכו לארגן את הציוד המתאים בדיוק עבורו.

 

כלוב אילוף

הדבר הראשון שתצטרכו הוא כלוב אילוף. כלוב אילוף מספק מקום מוגן, מאובטח, נוח ובטוח עבור הגור שלכם כאשר הוא מחוץ לטווח הראייה שלכם. אם אתם מתכננים לקחת את הגור שלכם לטיולים הכוללים לינה מחוץ לבית, לקיחת כלוב האילוף איתכם יכולה לספק מרחב מאובטח ונוח עבורו, אזר יתן לו תחושה שהוא מוגן כשאינכם בסביבה. תצטרכו לבחור כלוב אילוף גדול מספיק כדי שהגור שלכם יוכל לעמוד בו ולהסתובב בנוחות.

 

מיטה כמובן

בחרו את מיטת הכלב שלכם לפי גודל גופו ומעט יותר, זאת על מנת שיהיה לו נעים במיטתו, הוא ירגיש חום והגנה שעוטפים אותו מצד אחד, ומצד שני יהיה לו מקום מקום ומרווח להתגלגל ן ולישון בשלווה.

ציוד לכלב

משחקים

תצטרכו כמובן לארגן גם כמה צעצועים וצעצועים לעיסה כדי לבדר את הגור שלכם. אלה צריכים להיות עשויים מחומרים שבטוחים ללעיסה של הגור המתוק. צעצועי לעיסה יכולים לעזור לשמור על שיניו של הגור חזקות, ויכולים גם לעזור למנוע ממנו ללעוס רהיטים או חפצי בית אחרים.

 

קערות

תצטרכו לרכוש קערות אוכל לגורי כלבים ומים. ודאו שהקערות עשויות מחומר שבטוח לאכילה ושתיה. אתם יכולים גם לשקול לקנות קערות אוטומטית כדי לוודא שהגור שלכם מקבל את הכמות הנכונה של מזון בזמן הנכון.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אין ספק שיש הרבה דברים לדאוג להם כאשר מכניסים חבר חדש הבייתה והרשימה של ציוד לכלבים ארוכה משחשבתם.  כמובן שאלו רק חלק מהיסודות בכל הנוגע לסידור הציוד המתאים לכלבלבים. על ידי הקדשת זמן לתכנון וקניית ציוד ראוי עבור הגור שלכם, אין ספק כי הגור הקטן ירגיש שהוא נכנס לבית נוח ובטוח.

ציוד לכלב

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »