מה מצב היחסים שלך אומר על הבריאות הנפשית שלך

בני זוג, איתם לרוב אנו מבלים את מרבית זממנו, משפיעים רבות עלינו ועל תפיסותינו. לעיתים, מדובר בהשפעות חיוביות, אך לעיתים, ליחסים השפעה שלישית על הבריאות הנפשית. מה מצב היחסים שלך אומר על הבריאות הנפשית שלך – המדריך המלא. 

 

יחסים לחוצים

לעיתים, מערכת היחסים הופכת למקור לחץ, המשפיע באופן שלילי על אחד מבני הזוג. במקרה זה, ישנה השפעה שלילית על הבריאות הנפשית. לחץ במערכת היחסים, יכול להשפיע גם מבחינה גופנית. כאבי ראש, כאבים בחזה, בעיות שינה ועוד, נגרמים לא פעם מלחץ. במקרים אלו, ישנה חשיבות רבה לזהות מה גורם ללחץ, ולטפל בו, על מנת שלא להקשות על הבריאות הנפשית של בני הזוג.

 

יחסים מלאי עצבים

עצבנות, היא אחת מהתגובות הנפוצות ביותר, כאשר לאדם לא טוב במערכת היחסים שלו, או כאשר מערכת היחסים מלווה בלחצים רבים. על מנת להימנע מהשפעה על הבריאות הנפשית, וכן מהשלכותיה על הבריאות הפיזית, ישנה חשיבות רבה לטפל בבעיה המרכזית ביחסים, שכן אי ירידה לשורש הבעיה, לא תפסיק את תגובת העצבנות.

 

קשיים בקיום יחסי מין

פעמים רבות, בעיקר במערכות יחסים ארוכות שנים, ישנה ירידה ברמת חיי המין. לא פעם, הדבר מוביל להערכה עצמית ירודה בקרב הגברים, ומוביל לחוסר ביטחון עצמי, ומשם ליצירת מרחק ופער מבת הזוג בקשר הזוגי. הגדלת הפין היא פתרון טבעי, אשר בו בוחרים רבים במצבים אלו. הגדלת הפין תעלה את שביעות הרצון מצד בת הזוג ותפשר אתם הרגשתכם.

 

יחסים הגורמים לחרדה

יחסים לחוצים בין בני זוג, מובילים לא פעם לחרדות ודאגות בקרב בני הזוג. חוסר היציבות ואי הידעה מה קורה, מפתחים תסמיני חרדה בקרב הזוג. חרדות אלו משפיעות רבות על הבריאות הנפשית. גם כאן, ישנה חשיבות רבה לזהות א הגורם ללחץ ולטפל בו, זאת על מנת למנוע השלכות על הבריאות הנפשית.

 

התפתחות תלות

ישנם מצבים בהם בני הזוג מתחילים לפתח תלות אחד בשני. במקרים אלו, ישנה השפעה מזיקה של מערכת היחסים על בני הזוג, והדבר עלול להוביל להתפתחות תגובות רגשיות שונות, לרבות חרדה ודיכאון, אשר אלו משפיעים באופן שלישי על הבריאות הנפשית. במקרים אלו, כדי לנסות לבטל את התלות, כך שכל צד במערכת היחסים יחייה את חייו באופן עצמאי, מבלי להיות קשור בכל היבט בחייו לצד השני.

 

מה מצב היחסים שלך אומר על הבריאות הנפשית שלך

בני הזוג, ומערכת היחסים שלנו משפיעה רבות על מצבנו ועל הבריאות הנפשית שלנו. ישנם מספר מצבים בהם ניתן לראות כי מערכת היחסים משפיעה השפעה שלילית על הבריאות הנפשית. …. במצבים אלו, יש לנסות לפתור את המצב, על מנת למנוע השלכות של היחסים על הבריאות הנפשית, וכן על המצב הגופני אשר מושפע גם הוא ממצב היחסים.

זוג יושב על ספסל

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »