מהו "מענק קורונה" לאזרחים אמריקאיים?

משבר הקורונה שפקד את העולם ועדיין מורגש במדינות רבות, שינה את כל מה שאנחנו יודעים על החיים האנושיים. אנשים הסתגרו בבתים שלהם וניסו לשמור על שגרה מסוימת באמצעות עבודה מבית, ממשלות הטילו הגבלות והעניקו סיוע לאזרחים, וכל אחד ניסה להימנע מהדבקה.

כחלק מהמאמצים השונים שממשלות נקטו עבור האזרחים שלהן, חלקן  החליטו להעניק מענקים שונים לסיוע בהתמודדות עם המשבר. במאמר הבא נסביר על מענק הקורונה לאזרחים אמריקאיים.

 

מענק קורונה

אומנם זה נראה שהקורונה כבר מאחורינו, אך למעשה ההשפעות של המגפה העולמית מורגשות גם היום. חלק מההשפעות הללו שליליות וחלק חיוביות. למשל, אזרחים רבים קיבלו מענקים כספיים מהממשלה שלהם, כדי להתמודד עם נזקים פוטנציאליים.

ממשלת ארצות הברית החליטה בתקופת הקורונה להעניק מענקים לאזרחים שלה, בסכומי כסף משמעותיים. תוכלו לקרוא עוד על כך באתר https://masamerica.co.il. המטרה של מענק הקורונה כאמור הייתה לסייע לאזרחים שעשויים לחוות נזק כתוצאה מהמשבר.

למרות זאת, גם אזרחים שאינם ניזוקו באופן משמעותי היו זכאים לקבל את המענק. ישראלים רבים בעלי אזרחות אמריקאית יכולים לקבל את המענק במידה והם לא קיבלו אותו עד אתה. ישנם כמה סוגי מענקים שונים, כאשר הזכאות משתנה בין כל אדם ואדם.

 

מענק קורונה למעסיקים

כחלק מהרצון לסייע למעסיקים, ממשלת ארצות הברית החליטה להעניק מענק מיוחד למעסיקים, שמסייע להם באופן משמעותי מבחינה כלכלית. המענק הזה הוא למעשה מעיין זיכוי. מעסיק שמשלם שכר של עד 10,000 דולרים, יכול לקבל החזר מס בגובה של 50% מהמשכורת אותה הוא שילם. גובה המענק יכול להשתנות בהתאם למעסיק, לכמות העובדים שהוא מעסיק ולפגיעה שהוא חווה במהלך משבר הקורונה.

 

קבלת מענק מלא לאזרחים פרטיים

גם אזרחים אמריקאים וגם בעלי גרין קארד יכולים לקבל מענק של 1,200 דולרים. גם מי שמתגורר מחוץ לארצות הברית, בישראל למשל, יכול לקבל את המענק הזה. כדי לקבל מענק זה, יש להיות בעל הכנסה שנתית של פחות מ-75,000 דולרים. זוג נשוי יקבל מענק כפול, כאשר עליו להיות בעל הכנסה שנתית הנמוכה מ-150,000 דולרים.

 

מענק חלקי

מה קורה כאשר יחיד מכניס יותר מ-75,000 דולרים במהלך שנה או כשזוג מכניס יותר מ-150,000 דולרים במהלך שנה? במקרים הללו, המענק אשר יתקבל יהיה חלקי. גם המענק הזה רלוונטי לאמריקאים שלא גרים ברחבי ארצות הברית. יחיד ללא ילדים לא יקבל מענק אם הכנסתו גבוהה מ-99,000 דולרים בשנה, כשלזוג ללא ילדים הדבר רלוונטי בעבור הכנסה כפולה מכך.

 

הטבות נוספות

הממשלה האמריקאית פרסמה הטבות נוספות במקביל למענקי הקורונה עליהם היא הכריזה. למשל, מי שהגיע תאריך הפירעון שלו להחזר של הלוואת פרישה, יכול היה לעכב את המועד הזה. כמו כן, ניתן היה לקבל ניכוי מס עבור תרומה לצדקה במהלך תקופת הקורונה.

מענק קורונה

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »