מחלה קשה והגשת תביעה

מחלה קשה היא ללא ספק אחד הפחדים הגדולים של בני האדם. אנחנו פוחדים לחלות במחלות כאלו, וחוששים שאחד מבני משפחתנו או מחברינו יחלו בהן חלילה. ההתמודדות מול מחלות קשות מותירה אותנו לעיתים בחוסר שליטה וחוסר אונים, והטיפול עלול להיות קשה מאוד, מבחינה גופנית ונפשית כאחד.

לכן, אזרחים רבים מבטחים את עצמם מראש, על מנת שיוכלו לקבל פיצויים הולמים שיסייעו להם בהתמודדות עם המחלה. הנה מה שצריך לדעת על מחלה קשה והגשת תביעה לחברת הביטוח.

 

מהן מחלות קשות?

מחלות קשות הן קבוצה של מספר מחלות המוגדרות באופן כולל על ידי חברות הביטוח. לא מודבר על הגדרה רפואית, אך מדובר על הוראה של רשות ההון, הביטוח והחסכון, שאחראית על חברות הביטוח הפרטיות, לכלול את המחלות הללו בפוליסת הביטוח.

בין היתר, מדובר על סרטן, התקפי לב, טרשת נפוצה, מעבר של ניתוח מעקפים, ליקויים במערכת הלב והדם או שבץ מוחי. עורך דין מחלות קשות יוכל לסייע לכם להבין האם המחלה שאתם סובלים ממנה מוגדרת כמחלה קשה מבחינת חברת הביטוח.

 

עיון בפוליסה

ניתן להבין האם אתם חולים במחלה שמוגדרת כמחלה קשה מבחינת חברת הביטוח באמצעות עיון בפוליסה. בפוליסה תוכלו להבין איזה מחלות מכוסות על ידי הפוליסה האישית שלכם, שכן הדבר עשוי להשתנות בין חברות הביטוח.

 

פנייה אל עורך דין

אם אתם חולים במחלה קשה ובעלי ביטוח בריאות פרטי של מחלות קשות, אתם יכולים לפנות אל עורך דין מחלות קשות. עורך הדין יאפשר לכם להתכונן בצורה יעילה לפני הגשת התביעה, על מנת להעלות את הסיכויים להצלחתה.

 

ביטוח מחלות קשות

כאשר מדברים על ביטוח מחלות קשות, הכוונה היא לביטוח נוסף שנרכש במסגרת ביטוח הפרטי. לפי ביטוח זה, יוכל המטופל לקבל סכומים כספיים נוספים לחזקתו, מבלי קשר להוצאות שנלוות לטיפול או להתמודדות עם המחלה קשה.

 

תביעת חברת הביטוח

כדי לקבל את הפיצויים הכספיים המדוברים, יש לתבוע את חברת הביטוח שלכם כאשר מתגלה מחלה קשה. אל התביעה יש לצרף את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים שמעידים על המחלה הקשה ממנה אתם סובלים. שימו לב שאתם מגישים תביעה וטוענים למחלה קשה בהתאם למה שהפוליסה שלכם מכסה.

 

ערעור

ישנם מקרים רבים בהן חברות הביטוח דוחות את התביעה. חברות הביטוח הן חברות שמעוניינות לייצר רווחים, כך שהן לא משחררות כספים בכזאת קלות. גם לאחר תביעה ניתן להגיש ערעור. ישנם מצבים רבים בהם חברת הביטוח דוחה את התביעה ללא סיבה מוצדקת.

 

שימו לב לפרט חשוב

כאשר רוכשים פוליסת ביטוח מחלות קשות במסגרת ביטוח הבריאות הפרטי שלכם, הפוליסה נכנסת לתוקף רק לאחר שלושה חודשים מעת החתימה. זה אומר שאם התגלתה אצלכם מחלה קשה בטווח הזמן הזה, הפוליסה שחתמתם עליה לא תכסה את מצבכם הרפואי.

עורך דין מחלות קשות

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »