מה הוא אוכל טבעי לכלבים ומתי נשתמש בו?

מזון טבעי לכלבים הינו המזון הטרי ביותר שתוכלו להעניק לבעל החיים שלכם. המזון בריא מאוד ומתעלה באיכותו על כל מזון מעובד לגרגרים או רטוב, תורם רבות לבריאות מערכת העיכול של הכלב, פרוותו ועורו, ומאפשר לכלב לטעום טעם בשרי משובח הקרוב ביותר לדבר האמיתי. 

מזון טבעי ללא חומרים משמרים

באתר של חנות החיות https://megapet.co.il תוכלו למצוא מגוון רחב של מזון טבעי עבור הכלב שלכם ולאפשר לו ליהנות מחווית טעמים וניחוחות הקרובה ביותר לדבר האמיתי. המוצר הטבעי אינו מכיל חומרים משמרים ולכן מומלץ לשמור אותו במקרר ולהקפיד על אכילתו בזמן קצר מאז פתיחת האריזה.

 

האם מומלץ להגיש לכלב מזון טבעי על בסיס יומי?

התועלת הבריאותית שהכלב יפיק מן המזון הטבעי בהחלט משתלמת לאורך זמן. המזון בעל ערכים תזונתיים רבים, מקל על העיכול, תורם לבריאות הפרווה והעור ומעניק לכלבכם הנאה מושלמת מן הארוחה, שהיא הדבר הכי קרוב לבשר ציד אמיתי. השאלה האם תהיו מוכנים לעמוד במחיר תלוי בכם. אין ספק שההשקעה הכספית ברכישת אוכל טבעי לכלבים תעלה הרבה יותר מאשר שקי מזון יבש או אפילו רטוב, אך הכלב שלכם יהיה על גג העולם.

מזון טבעי לכלבים

יתרונות המזון הטבעי

כל הכלבים היו בעברם זאבים, הם צדו בלהקות ונהנו משפע של בשר צייד טרי בכל יום. זאבים ניזונים בעיקר מאיילים, אחריהם הם עוקבים לאורך כל השנה במסעי הנדודים שלהם, מאווזי בר, ארנבות ומכרסמים, ועשויים גם לטעום לטאות וחרקים. בטבע, זאבים עשויים גם לנשנש עשב בר כדי לנקות את איבריהם הטבעיים. לעיתים אכילת העשב מלווה בהקאה וזהו תהליך טבעי שאינו מרמז על מחלה כלשהיא.

כלבים, מבוייתים ככל שיהיו, עדיין זקוקים לאכול בשר. המחשבה על לאקי החמוד שלנו מפלט לעצמו ארנבת אולי נשמע מזעזע, אך למעשה זהו ההליך הטבעי שאנו גוזלים ממנו כחלק מתהליך הביות. הגשת מזון טבעי לכלב שלנו מקרב אותו ככל שניתן לבשר ציד טבעי.

 

האם ניתן להאכיל כלבים בבשר שאנו קונים במכולת?

בהחלט, כלבים אוהבים מאד בשר ובמיוחד עצמות בקר פרוסות עם מח עצמות ( לעולם לא עצמות עוף! ). כאשר אתם מבשלים בבית תוכלו להציע לכלב פרוסות בשר חלוטות במים רותחים ותראו באיזו הנאה הם טורפים את המנה. אל תציעו לכלבים מזון מתובל שנצלה על ה'אש' בשל הרכיבים הרעילים שבאיזורים החרוכים, ואל תציעו לכלבים בשר טרי ללא בישול כיוון שהוא עלול להכיל חיידקים מסוכנים כגון סלמונלה.

להאכיל כלבים

לסיכום

במגה פט תוכלו למצוא מגוון של מזונות טבעיים לכלבים בטעמים משגעים שיהפכו כל ארוחה לחגיגה. מזונות טבעיים הינם איכותיים יותר ממזון יבש ומשומר, שומרים על בריאות מערכת העיכול של הכלב, פרוותו ועורו והם הקרובים ביותר לבשר ציד אמיתי כמו שבטבע.

טִבעִי

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »