מהי הדרך הטובה ביותר לשפור הביצועים שלך במיטה?

גברים רבים מעוניינים לשפר את ההנאה והסיפוק שלהם ושל בנות זוגם במהלך יחסי מין. עם זאת, התמקדות בביצועים מיניים יכולה להוביל לחרדה. כמה שינויים פשוטים באורח החיים יכולים לסייע ב:

  • הפחתת חרדה
  • שיפור הזקפה
  • שיפור היחסים עם שותפים מיניים
  • הגדלת הסיבולת

שינויים אלה יכולים להפוך את הסקס למהנה ומספק יותר עבור כל המעורבים. חשוב לציין כי הדאגה לקבל ולשמור על זקפה היא לרוב גורם מפתח בחרדת ביצוע. השיטות הבאות יכולות לסייע בהפחתת אימפוטנציה, הגדלת הסיבולת ושיפור איכות המין הכללית.

 

התמקדו במשחק מקדים

חלק מהגברים מאמינים כי חדירה היא החלק החשוב ביותר, ואפילו החלק המגדיר את המין. עם זאת, גברים רבים שחווים תפקוד לקוי של זקפה עשויים להתרגש לגלות שהם לא זקוקים לזקפה כדי לרצות את בנות זוגם. למעשה, חוסר בזקפה יכולה אפילו להוות תמריץ לנסות אסטרטגיות חדשות שעובדות טוב יותר עבור בת הזוג.

משחק מקדים יכול לכלול נגיעות, נשיקות וסקס אוראלי. הארכת המשחק המקדים יכולה לשפר את החוויה המינית.

 

נסו את טכניקת ההתחלה – עצירה

גברים שרוצים להחזיק מעמד זמן רב יותר במהלך יחסי מין יכולים לנסות את טכניקת ההתחלה-עצירה. כדי להשתמש בטכניקה זו, הפסיקו את הפעילות המינית בכל פעם שאתם מרגישים שהשפיכה קרובה. נשמו עמוק והתחילו שוב לאט, ואז עצרו על מנת לדחות את השפיכה למשך הזמן הרצוי. שיטה זו יכולה לאמן את הגוף להדוף שפיכה ולסייע לכם להרגיש יותר בנוח עם אי שפיכה, גם במהלך פעילות מינית אינטנסיבית.

 

שליטה בחרדה ומתח

חרדה ומתח יכולים להקשות על זקפה או על השמירה עליה. רגשות אלה יכולים גם להסיח את דעתם של אנשים מאינטימיות מינית. אם גבר מרגיש חרדה מהביצועים המיניים שלו, הוא עלול להרגיש פחות נרגש ממין ופחות מעורב במהלכו.

אסטרטגיות לשליטה בחרדה ומתח כוללות:

  • התמקדות רבה יותר בתחושות פיזיות מאשר בביצועים מיניים
  • לעשות ספורט
  • לישון יותר
  • מדיטציה
  • ללכת לטיפול
  • נטילת תרופות פסיכיאטריות

 

להפסיק לעשן

עישון סיגריות עלול להוביל ללחץ דם גבוה ולבעיות אחרות הקשורות ללב הגורמות לבעיות זקפה. עישון קשור גם באופן עצמאי לבעיות זקפה. מחקרים מראים כי הפסקת עישון משפרת לעיתים קרובות את התפקוד המיני ומפחיתה תופעות של אימפוטנציה.

 

תרופות צמחיות ומכשירים להגדלת פין

ישנם מקרים שבהם הדרך לשיפור ביצועים במיטה היא הגדלת הפין. יש כמה תרופות צמחיות שעשויות לשפר את שביעות הרצון המינית, במיוחד אם יש בעיה עם זקפה וגודל הפין. חנויות שונות מציעות פתרונות כמו משחות, כדורים או מכשירים שמסייעים להגדלת הפין על מנת להוביל לסיפוק מרבי של בת הזוג שלכם, ולמנוע את חוסר הביטחון שלכם במהלך יחסי המין.

מהי הדרך הטובה ביותר לשפור הביצועים שלך במיטה?

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »