לכל המזלזלים בלייקים אוטומטיים – הכתבה הזו תוכיח לכם אחרת

בדרך כלל קבלת לייקים נעשית כאשר עושים לייקים לאנשים אחרים אך לא בהכרח, ולכן לעיתים נזדקק ללייקים אוטומטיים.

הכתבה תפרט איך משיגים לייקים כאלו ומה היתרונות שלהם.

 

מהם לייקים אוטומטיים?

לייקים אוטומטיים הם לייקים שקונים באמצעות ספק מנוי לייקים. כלומר, בוחרים בחברה המספקת עוקבים, תגובות ולייקים לאחת מהרשתות החברתיות כמו: פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד ונהנים ממנוי קבוע של לייקים אוטומטיים. איך זה עובד?

בכל פעם שהמערכת של ספק הלייקים סורקת את פרופיל האינסטגרם שלכם היא מאתרת את הפוסט שהעליתם ושולחת אליו את כמות הלייקים אותה בחרתם מראש. נניח שעל כל פוסט בחרתם לקבל 30 לייקים אוטומטיים, מייד הספק ישלח את הלייקים לסרטון, לתמונה, לסטורי או לפוסט שהעליתם. כדי לעשות מנוי כזה משלמים לספק באופן חד פעמי ומקבלים את הלייקים לפי הבחירה באופן דיסקרטי ומאובטח.

 

מה היתרונות של לייקים אוטומטיים?

כאשר עושים מנוי ללייקים אוטומטיים ברשתות החברתיות, הנוכחות שלכם עולה פי כמה מונים. תהפכו ליותר בולטים, ליותר פופולריים ותקבלו הכרה וחשיפה למשתמשים נוספים שיצטרפו לעוקבים שלכם. כשמשתמשים אחרים יראו שבאופן קבוע אתם מקבלים לייקים הם יושפעו מבחינה פסיכולוגית, יעקבו אחריכם, יגיבו, יעשו לייקים ויהפכו לפעילים. אינסטגרם תזהה את הפופולריות של הפוסטים שקיבלו כל כך הרבה לייקים והיא תדרג את העמוד שלכם ברמה גבוהה. כלומר, תחשוף אתכם לעוד משתמשים וכך כתגובת שרשרת תצברו יותר ויותר עוקבים ולייקים. יתרון נוסף בא לידי ביטוי בפוסטים שאינם מתרוממים. למשל, פרסמתם פוסט שלא קיבל תגובות ולייקים ולמרות שהוא ישן אתם מעוניינים שייכנס לתודעה של המשתמשים. החברה המספקת את הלייקים תדאג שגם פוסט זה יקבל את החשיפה הראויה לו באמצעות לייקים אוטומטיים.

 

מדוע ישנם אנשים המזלזלים בלייקים אוטומטיים?

לכל מוצר או שיווק יש דעות מנוגדות לכאן ולכאן. המתנגדים ללייקים אוטומטיים טוענים שאלו לייקים פיקטיביים שאינם ממשתמשים פעילים ואמיתיים, ולכן הם אינם יעילים. בניגוד אליהם, התומכים בקניית לייקים אוטומטים יספרו לכם שתוכלו להפיק מכך את מיטב היתרונות. הדרך הטובה ביותר היא להתנסות בקניית לייקים רגילה ולבדוק כיצד זה משפיע על הפרופיל שלכם. הפופולריות שלכם עולה? תוכלו בכל רגע נתון לעשות מנוי לחבילת לייקים אוטומטית. יתרה מכך, יש למצוא חברה המספקת לייקים ברמה גבוהה. כלומר, הלייקים צריכים להיות איכותיים וממשתמשים פעילים שאינם מזויפים. כלומר, כאלו שיש להם חשבון פעיל עם עוקבים, תגובות ולייקים משל עצמם. החברה אליה תפנו צריכה לשאת בהמלצות וחוות דעת מאנשים שהתנסו בקניית לייקים אוטומטיים ונחלו הצלחות. האלגוריתם של אינסטגרם מזהה שאלו לייקים איכותיים וכך הוא יגרום לחשיפה שלכם בקרב משתמשים נוספים. ברגע שהוא יזהה לייקים מזויפים העמוד לא ייחשף לציבור גדול של משתמשים ואז באמת חבל להשקיע.

 

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »