כמה מרוויח קוסם ליום הולדת?

קוסם תמיד היה המפעיל האהוב על ילדים, זו כנראה הסיבה שניתן לראות אותו כמעט בכל יום הולדת. בשנים האחרונות, הקוסמים מתאימים את עצמם לא רק לימי הולדת של ילדים, אלא גם לימי הולדת של מתבגרים ומבוגרים. ייתכן כי הסיבה לכך זו הכניסה של תחום הקוסמות לפריים טיים בארץ ובכל העולם, התחום מרגש וסוחף לא מעט אנשים. בעקבות התאוצה שהתחום צבר, החלטנו להזמין גם אנחנו קוסם ליום ההולדת של הילדה שלנו. קיבלנו לא מעט הצעות מחיר שגרמו לנו לתהות כמה מרוויח קוסם שמגיע ליום הולדת. אם גם אתם רוצים לדעת את התשובה לשאלה, תקראו את השורות הבאות.

 

רקע אודות המופע של קוסם ביום הולדת

רגע לפני שנעסוק בשאלה שלשמה התכנסנו כאן היום, חשוב לנו להעמיק לרגע במופע של קוסם ליום הולדת, מדובר במופע של פעם בחיים שנצרב בזיכרון של כל הנוכחים באירוע. במהלך המופע, הקוסם צפוי לערוך מספר רב של קסמים שיגרמו לקהל לתהות איך הוא עושה זאת. כדי שהקוסם יוכל לגרום לתגובות נלהבות מהקהל, הוא צריך לדאוג לכל מיני אביזרים מראש, למשל:

  • במה
  • תפאורה
  • תחפושות
  • פריטים מיוחדים, למשל:

כובע שניתן לשלוף ממנו שפן, מתקן מיוחד שמאפשר לאנשים "לרחף" עליו, מתקן שמאפשר "לחצות" אדם מהקהל ל-2 או 3 חלקים ועוד. כל האביזרים הללו עולים לא מעט כסף וחשוב לשים לב לעובדה זו כשמזמינים קוסם ליום הולדת. המחיר שאנחנו צפויים לשלם על המופע אמור להיות בהתאם לרמת האבזור שתהיה בו.

 

כמה בעצם מרוויח קוסם ליום הולדת

כדי לחשב כמה מרוויח קוסם שמגיע ליום הולדת, צריך קודם לחשב את ההוצאות שהוא ערך עבור המופע. אנחנו מתכוונים כמובן להוצאות שקשורות לאביזרים שצוינו קודם לכן (וזה עוד לפני שאנחנו נציין את זמן הנסיעה, הדלק וכו'). ניסינו לחשב כמה קוסם מרוויח וגילינו שכל קוסם מרוויח סכום אחר. כדי להגיע למסקנה כלשהי בנוגע לשאלה זו, ביררנו עם יאגו הקוסם המומחה שאמר לנו שאפשר לקצץ 60% מהסכום שהקוסם גובה על המופע וה-40% שנותרו זה בעצם הסכום שהוא מרוויח. אבל הוא ציין בפנינו שאין זו נוסחה נכונה עבור כל אחד (כפי שציינו קודם לכן), זו נוסחה שניתן להשתמש בה כדי להבין פחות או יותר את המצב.

 

מה חשוב לדעת מעבר למחיר שהקוסם גובה?

עכשיו אנחנו יודעים שבתוך המחיר שהקוסם גובה, גלום סכום שמכסה את ההוצאות השונות. חשוב לנו לציין בפניכם, רגע לפני סיום, שלא כל קוסם שגובה סכום גבוה עושה זאת כדי לכסות את העלויות. יש קוסמים שגובים סכום גבוה אבל אין להם כלל אביזרים (או שיש להם אבל הם לא שווים), לכן, חשוב שתבדקו מראש שהמחיר אכן שווה את המופע.

קוסם בתוכנית

אולי תאהבו גם את:

מס ומטבעות 2024
מי משלם מס שבח?

מס שבח הידוע גם כ"מס רווחי הון", הוא סוג של מס המוטל על הרווח שנרכש ממכירת נכס שעלה בערכו עם הזמן. התמצאות ותמרון נכון בחוקי

קרא עוד »
הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »