3 טיפים לסטנדאפיסט המתחיל 

כל סטנדאפיסט יכול להגיד לכם גם מתוך שינה עמוקה שמדובר במקצוע לא פשוט. שכן, צריך לעמוד מול קהל בביטחון ולירות בדיחות שחייבות להיות ממש מצחיקות. אחרת, הקהל יקום וילך. אם אתם רוצים להיות סטנדאפיסטים כשתהיו גדולים, כדאי שתכירו מקרוב את הטיפים שיאפשרו לכם להתחיל ברגל ימין. הישארו אתנו ותגלו מהם 3 הטיפים שיקרבו אתכם אל עבר החלום.

 

תכירו קודם את האנשים שעזרו לנו להגיע אל 3 הטיפים הנבחרים

חשוב מאוד שנציין בפניכם תחילה כי המדריך הזה לא נכתב אך ורק על ידינו. פנינו אל מומחים בתחום הסטנד אפ וביקשנו מהם לספר לנו מהם הטיפים שלהם למי שרוצים להיות סטנדאפיסטים כשיגדלו. אנו מוכרחים להודות שהופתענו כשגילינו שקיבלנו מעל ל – 50 טיפים שהגיעו אל תיבת המייל שלנו.

לא חשבנו לרגע שנקבל כל כך הרבה טיפים שונים ומגוונים. קראנו את כל הטיפים שנשלחו בעיון רב והבנו כי עלינו לבחור את הטובים ביותר, כדי שהמדריך הנוכחי לא יהיה ארוך כמו מגילה. לכן, בחרנו בקושי רב את ה – 3 שנראו לנו הכי מדויקים והם אלו שיוצגו בפניכם ממש עכשיו.

זו ההזדמנות שלנו להודות לכל העוסקים במלאכה ששלחו לנו את הטיפים החשובים האלה. שכן, בזכותם, המדריך רואה אור והוא צפוי להביא למודעות נרחבת בקרב מתעניינים רבים.

 

רוצים להיות סטנדאפיסטים? תתחילו ביישום טיפ מספר 1

אם תמיד חלמתם לעסוק בתחום הסטנד אפ אתם צריכים לדעת כי בשלב הראשון עליכם להיות בעלי ידע בעמידה על במה. מי שעוסקים בתחום כבר שנים אמרו שהטיפ הכי חשוב שכל סטנדאפיסט צריך ליישם הוא רישום לקורס משחק. שכן, שם, מקבלים את כל הכלים שנוגעים לעלייה על במה ועמידה נכונה ומלאת ביטחון.

 

רוצים להיות סטנדאפיסטים? תתחילו ביישום טיפ מספר 2

אם אתם רוצים להיות סטנדאפיסטים כשתגדלו, אתם גם צריכים לדעת שעליכם למצוא נישה, תחום. כלומר, משהו שמעניין אתכם ואתם יכולים לצחוק עליו בלי הפסקה. אם תסתכלו רגע על סטנדאפיסטים שונים שאתם מכירים, אתם תגלו שלכל אחד יש תחום מסוים שהוא צוחק עליו, למשל:

  • זוגיות
  • משפחה וילדים
  • עליו עצמו (על הסטנדאפיסט הכוונה)

 

רוצים להיות סטנדאפיסטים? תתחילו ביישום טיפ מספר 3

אם אתם רוצים להיות סטנדאפיסטים, עליכם למצוא 2 – 3 חברים קרובים שיהיו קשובים אליכם ויענו לכם בכנות לכל מיני שאלות שתשאלו אותם. שכן, סטנדאפיסט פונה בכל פעם אל מישהו שהוא סומך עליו ומציג בפניו בדיחה חדשה שחשב עליה. זו הדרך לסנן בדיחות לא מצחיקות, רגע לפני שבונים מופע שלם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 הטיפים שיאפשרו לכם להיות סטנדאפיסטים בהמשך. נאחל לכם שתיישמו את הטיפים הללו ותהפכו להיות סטנדאפיסטים בעלי שם מוכר בעתיד. אם תהיו מומחים בתחום, תזכרו לספר לנו, שנדע שזה בזכותנו.

סטנדאפיסט

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »