חופשה עצמאית בפראג במלון כשר ומפנק

עד היום בכל פעם כשנסעתם לחו"ל עשיתם זאת במסגרת מאורגנת? אם כך, כמובן שאפשר להבין אתכם אם אתם מחפשים דרך אחרת לנסוע לחו"ל. הבעיה בטיולים מאורגנים היא שהם לא באמת מתאימים לכל אחד, בין אם זה מבחינת הלו"ז, החברה או בגלל כל סיבה אחרת. לכן כדאי שתדעו שאם עד היום עשיתם זאת רק מתוך הכוונה לחסוך לעצמכם התעסקות בחיפוש אחר מסעדות כשרות, היום אפשר גם אחרת. למעשה בימינו, כאשר אתם יכולים להזמין לעצמכם חדרים במלונות כשרים בכל עיר, אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם. כל מה שתאכלו יהיה כשר ואפילו לא תצטרכו להתעסק בעניין או לבזבז על כך זמן, אז למה שלא תנסו זאת?

מה עוד מציעים לכם המלונות הכשרים בעיר?

זה לא משנה אם אתם מחפשים היום מלון כשר בפראג או בכל עיר אירופאית אחרת, כי מה שבטוח זה שבמלונות כאלה האירוח יהיה נפלא. זה אומר שאתם יכולים ליהנות לא רק מאוכל טוב וכשר, אלא גם מקרבה לבית כנסת, מהאפשרות לבקש כל בקשה שלה אתם זקוקים, כמו מיטות יהודיות, ואפילו ממעלית שבת. זה אומר שאתם אומנם נוסעים לאירופה כדי ליהנות מפראג, אך אתם עדיין יכולים להרגיש בבית ולקבל יחס נהדר. זה לא במקרה שהרבה משפחות דתיות ומסורתיות בוחרות תמיד להתארח במלונות כשרים בכל יעד וגם לכם כדאי להתחיל לעשות זאת.

 

האם זה יקר?

תמיד חופשה בחו"ל, בין אם היא כוללת את פראג ובין הם היא כוללת ביקור בכל יעד אחר, עולה לנו כסף. עם זאת, כדאי שתדעו שעצם העובדה שאתם רוצים לישון במלון כשר לא תמיד חייבת לעלות את המחיר, כי היום גם עבור המלונות הכשרים הכי מפנקים שיש קיימת אפשרות למצוא מבצעים טובים. לכן אין סיבה לחשוש או לוותר על החופשה רק כי נדמה לכם שזה יקר מידי, כי במקום זה תוכלו לחפש את ההנחות הכי משתלמות שיש. אתם תראו שתחזרו מהחופשה שלכם בפראג עם טעם של עוד ועם הרבה אנרגיות מחודשות, אז למה אתם מחכים עם הזמנת הטיסות והחדרים במלון הנבחר?

 

רוצים לדעת עוד? דברו עם פרידמנס – הם מפעילים מלונות כשרים בפראג ובקפריסין!

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »