על איזה חומר הכי כדאי לעשות הדפסה?

הטכנולוגיה המתקדמת בתחום ההדפסה מאפשרת לבצע הדפסות של תמונות ומלל על חומרים שונים. מי שמכיר בתחום מקרוב יודע שהמבחר הרב שעומד בפני המתעניינים, עשוי להוביל לבחירה אקראית ומוטעית. יצאנו לבחון את הנושא, כדי שנוכל לדעת אחת ולתמיד מהו החומר שעליו כדאי לבצע את ההדפסה הדרושה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתבחרו נכון מעתה ואילך.

 

הקדמה – תכירו תחילה את סוגי החומרים

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בהדפסות על גבי חומרים שונים, מבלי לרכז תחילה את 3 החומרים הנפוצים ביותר שיעמדו לרשותם:

  • פרספקס
  • קאפה
  • קנבס

ההדפסה על גבי פרספקס מתבצעת בעיקר עבור התעשייה. שכן, ניתן לראות אותו על גבי מטוסים, חדרי המתנה של קליניקות ועוד. הקאפה והקנבס הפכו להיות חלק בלתי נפרד מבתי אב רבים. שכן, אלה משמשים בעיקר עבור הדפסות של ציורים ותמונות.

 

מהו החומר המתאים ביותר עבורכם? זה תלוי

אין תשובה חד משמעית לשאלה שהוצגה בכותרת המדריך. שכן, הבחירה בהדפסה המתאימה ביותר תתבצע בסופו של דבר לפי הצורך שלכם. כך שתצטרכו לשאול את עצמכם תחילה האם אתם צריכים את ההדפסה למטרות אישיות או למטרות ארגוניות. לאחר מכן, עליכם לבחון את הציפיות שלכם מההדפסה ולענות על השאלות הבאות:

  1. האם אתם רוצים שההדפסה תתקיים על גבי חומר גמיש ורך או על חומר קשיח?
  2. האם תעדיפו לבצע הדפסה בגודל קטן, בינוני או גדול?
  3. מה הצורך שמביא אתכם לבצע את ההדפסה?

 

רק לאחר שתענו על השאלות הללו, תוכלו לבצע את הבחירה בחומר המתאים לכם ביותר ולבצע את ההזמנה באתר הבא: https://www.isragraph.co.il.

 

המצבים שבהם כדאי להדפיס על קאפה וקנבס

לא נשאיר אתכם "באוויר" ונציג את המצבים שבהם מומלץ להדפיס על גבי חומרים שונים. בחרנו להציג תחילה את הקאפה והקנבס שנחשבים לחומרים הנפוצים ביותר. נציין שמומלץ להשתמש בהם בעיקר בשביל הדפסת תמונות למטרות נוי שישמשו לבתים פרטיים, מוסדות וכו'.

 

מתי כדאי להדפיס על פרספקס?

ההדפסה על גבי פרספקס מתאימה לאנשים פרטיים וחברות. נציין תחילה שהדפסה מסוג זה מומלצת לאנשים פרטיים שרוצים לפתח תמונות גדולות ומרהיבות שייתלו ברחבי הבית. מי מכם שיבחרו באפשרות זו, צריכים לדעת שההמלצה היא לפתח תמונות משפחתיות או תמונות נוף שצולמו על ידיכם בעבר. בעלי עסקים יכולים להשתמש בהדפסה זו על גבי ממדים גדולים יחסית. במרבית המקרים, אלה בוחרים להדפיס את הלוגו של החברה, תמונות שמוסיפות אווירה לחדר ההמתנה ותמונות נוף.

 

מילים אחרונות לסיום

בחירת חומר מתאים להדפסה צריכה להתבצע תוך היכרות עם החומרים השונים. שכן, לכל חומר יש מאפיינים ייחודיים משלו. מי שקראו את המדריך הנוכחי, יכולים להיות בטוחים בכך שהם בקיאים בכל הפרטים הדרושים שיאפשרו להם לבצע בחירה נכונה בהתאם לצורך.

טכנולוגיה מתקדמת

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »