השילוש (הכמעט) קדוש

יודעים על מה לא דיברנו מזמן? על תאילנד. כן, גם אנחנו צחקנו עכשיו בקול רם.

כי אם נצטרך לעשות בדיקה קטנה עכשיו, נגלה שאחת מכל 4 כתבות שתמצאו על תיירות, ככל הנראה תהיה על תאילנד.

פופולארית בקר צעירים אחרי הצבא, פופולארית בקרב חבר'ה שהרגע השתחררו ורוצים להשתחרר עוד קצת ופופולארית גם בקרב משפחות עם ילדים, בגלל מזג אוויר הטוב והנוח שלה לאורך כל השנה, הנגישות שלה מבחינה הכספית והאקזוטיות שלה – השילוש (הכמעט) קדוש.

היום לא נבחר רק נושא אחד לכתוב עליו, דוגמת מלונות בקונפנגן, אלא נסקר את כל האתרים האטרקטיביים ביעד המבוקש. מעיר הבירה שמשלבת בין מודרני לבין הישן, דרך רצועות החוף המפורסמות והמפורסמות פחות, נעבור את כולם ונבדוק את הכל.

יוצאים איתנו להרפתקה? בואו, אנחנו מחכים לכם.

 

קסם המזרח שנגיש למערב

מתלבטים מה סוד המשיכה שיש לנו, הישראלים, לתאילנד? תאילנד מצטיירת בעינינו כמקום מספיק מרוחק ואקזוטי, אך בו זמנית גם מספיק מסודר ומאורגן. איך זה אפשרי אתם שואלים? ובכן זו תאילנד וקשה שלא לאהוב אותה.

ובאמת, מה יש לא לאהוב? חופי ים? נולדנו עם הגלשן ביד. אוכל תאילנדי? אוכלים פאד תאי שלוש פעמים בשבוע. הפירות שטרם הכרנו? התמכרנו עליהם. מזג אוויר הטוב כל השנה? איפה חותמים בשביל לגור פה?

לחבר'ה צעירים יש את המסיבות, לחבר'ה מעט יותר מבוגרים יש אחלה מלונות עם ספא ולכולם ביחד יש את בנגקוק הנהדרת.

עכשיו שאתם יודעים את הסוד, בואו נתחיל להתעמק.

 

 עיר הבירה

תעשו לעצמכם טובה ואל תדלגו עליה כמו שרבים מדלגים. מדובר בעיר צעירה, קצבית, שמשלבת נפלא בין הקדמה הטכנולוגית לבין ההיסטוריה הדתית שלה.

לצד בתי מקדש מסורתיים ופסלי בודהה ענקיים, לצד שווקים צפים ושאר הדברים האותנטיים, נפגוש גם גורדי שחקים מרשימים, מסעדות וברים ברמה גבוהה והמון השפעה מערבית.

תקפצו לראות את פסל הבודהה הענק ואת ביתם של משפחת המלוכה המקומית, תעשו טיול בוקר בשווקים הצפים ותנוחו מכל הריצה, במוזיאון הלאומי ובגן חיות המקומי.

 

אי המסיבות

בסדר, הבנו שאתם רוצים איים ונופש של בטן גב. היעד הראשון שלנו הוא קופנגן. מדובר באי אהוב על רבים ולא רק בשל מסיבות הפול מון המפורסמות שמתקיימות פה כל ירח מלא – כל חודש.

אם היעד שלכם הוא המסיבה המפורסמת, כדאי לבדוק את לוח המסיבות לשנה הקרובה, בשביל להסתנכרן בהתאם.

אבל קופנגן זה הרבה יותר ממסיבות הפול מון. חופי ים עם חול לבן, מים בצבע כחול ירוק מהפנט, אוויר צלול ומספיק פרטיות (פרט לחודשי אוגוסט – ספטמבר העמוסים).

ריבוי המלונות על האי, יאפשר לכם לבחור את האידיאלי עבורכם – בין אם אתם מחפשים בתי מלון ברמת luxury, לבין אם אתם רוצים פשוט מלון טוב, שלא תשאירו בו את כל התקציב שלכם לחופשה, דוגמת The Coast. בנוסף, תמיד תוכלו ללכת על בונגלו ב – Noname Bungalow.

 

 האי הכי גדול

עונת השיא בפוקט היא בין נובמבר למרץ, חמים, נעים וטמפרטורת המים שנעה סביב ה – 30 מעלות. גן עדן.

אם אתם דווקא טיפוסים של גלישת גלים, תעדיפו להגיע בין אפריל לאוקטובר. נכון, מדובר בעונה עם גשמים תכופים, אבל גם הגלים הופכים להיות מרשימים יותר ומתאימים יותר לגלישה.

חוץ מחופי ים, תוכלו לראות גם פסל בודהה ענק בגובה 45 מטרים, עוד כמה בתי מקדש מסורתיים, כי בגדול אף פעם לא נמאס לראות אותם, שוק לילה בפוקטי טאון ואפילו דולפינריום. כי ללטף דולפין זה תמיד רעיון טוב.

 

האי שאסור לפספס

אי אפשר לסכם את הסיפור של תאילנד, ללא אזכור של קו סמוי. מקום רגוע ופחות רועש משאר רצועות החוף בתאילנד, פה לא תמצאו חיי לילה סוערים או מגוון רחב מאוד של פעילויות, שהן לא רביצה על חוף הים. אבל אם מה שאתם מחפשים זה שקט והרבה ממנו, מילוי מצברים וחיבור פנימי – זה המקום בשבילכם.

מגוון החופיים מציעים לכם נופש של הכל כלול במגוון בתי מלון על בסיס פנסיון, או להפך, קשת רחב של בונגלו, שמפוזרים על כמה מהחופים פה.

תאילנד מתאימה את עצמה לדרישה שלכם ולצורך שלך באותו הרגע, לכם רק נשאר להבין מה בדיוק אתם רוצים.

מיטה גדולה

 

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »