החקירות שהמשטרה לא מתעסקת בהן

אנו רגילים מחיי היום יום שכאשר מתרחש פשע או אירוע חמור כלשהו שדורש חקירה, רשויות החוק והאכיפה הן אלו שאמונות על החקירה של האירוע. עם זאת, ככל שהדברים נוגעים לחיים הפרטיים שלנו – אין זה מתפקיד המשטרה להתערב ולחקור. על מנת לענות על הפער, ניתן להשתמש בשירותיו של חוקר פרטי, שתפקידו הוא לחקור בדיוק את המקרים האלו.

 

באילו מקרים תוכלו להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי?

 

בגידות ויחסים שבין בני זוג

התחום של יחסים בין בני זוג הוא תחום רגיש ועדין, שמעורבים בו הרבה רגשות. ישנם מקרים בהם בני זוג חיים ביחד שנים רבות, בעלי משק בית משותף ומגדלים ביחד ילדים, אך בכל זאת משהו משתבש בדרך והאמון ביניהם נפגם.  אם אתם מרגישים שבן או בת הזוג שלכם בוגדים בכם, ושהם מתנהגים בצורה חשודה ולא רגילה, תוכלו לגלות את האמת באמצעות חוקר פרטי.

החוקר משתמש במהלך החקירה במגוון אמצעים, פיזיים וטכנולוגיים, מציע שירותי מעקב מתקדמים (לרבות האזנות), על מנת לאסוף ראיות ולהוציא את האמת לאור. החוקר יעביר לידיכם את כל חומר החקירה, על מנת שתוכלו לקבל את כל הנתונים לפני שתצטרכו לקבל את ההחלטה מה עושים הלאה.

 

יחסי עבודה ויחסים עסקיים

גם יחסי עבודה, כמו יחסים זוגיים, מבוססים הרבה על אמון ואמינות. ישנם מקרים בהם אחד העובדים מועל באמונו של המעסיק שלו, ומבצע פעולות שפוגעות במקום העבודה (גניבת כספים, הטרדה של עובדים אחרים או של לקוחות, הוצאת שם רע לחברה, גניבת לקוחות או מידע מסחרי לחברה מתחרה ועוד).

אם אתם רוצים לדעת בוודאות מי העובד שעומד מאחורי המעשים, ומה בדיוק היקף הנזק שנגרם – החוקר הפרטי יוכל לעזור לכם לאתר את העובד ולנסות לצמצם את הנזק עד כמה שניתן.

 

איומים ברשת

איומים ברשת הוא תחום שעשוי להיות בעל גוון פלילי, ולכן יהיו מקרים בהם גם המשטרה תהיה מעורבת בחקירת האירוע. עם זאת, על מנת שיהיו לכם מספיק ראיות על מנת לגשת למשטרה, וכדי לבצע חקירה מהירה ואיכותית על מנת לעצור את האיומים שמופנים כלפיכם או כלפי קרוביכם, תוכלו לפנות אל החוקר הפרטי – שיבצע את העבודה במקצועיות והמהירות הנדרשת.

 

מעוניינים לשכור חוקר פרטי? פנו אלינו ונעמוד לשירותכם בכל סיטואציה

אם חוויתם את אחד מהמקרים המתוארים במאמר זה, או מקרה אחר בו אתם חושבים שחוקר פרטי יכול לענות על הצרכים שלכם ולעזור לכם לגלות את האמת – אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט https://www.ibpi.org.il.

באתר תוכלו לראות את כל תחומי העיסוק שבהם החוקר הפרטי יוכל לעזור לכם, ואך לפנות לחוקר הפרטי על מנת להתחיל בתהליך. בשיחה עם החוקר מובטחת דיסקרטיות מלאה, כך שחוץ ממנו – אף אחד לא יוכל לדעת שפניתם לחוקר פרטי.

 

חוקר

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »