האם יש טיפול חדשני לטיפול בסרטן ראש שמביא לשיפור?

יש אומרים שהחלל החיצון הוא הגבול הסופי. אחרים מתעקשים שזה הים. אבל אם תשאלו מנתח מוח סרטן, סביר להניח שהוא או היא יגידו לכם שהגבול הסופי האמיתי הוא המוח האנושי. סרטן המוח נותר אחד מסוגי הסרטן המבלבלים ביותר להבנה ולטיפול, כאשר עד לאחרונה ממש האפשרויות שעמדו בפני החולים היו ניתוח, כימותרפיה וטיפולי הקרנות.

עם זאת, מומחים אומרים שככל שהחוקרים ילמדו יותר על אופן פעולת המוח, שיטות חדשות יבואו בעקבותיו ויביאו לקהילת חולי סרטן הראש תקווה חדשה. תקווה כמו זאת שמביא הכלי המהפכני לטיפול בסרטן ראש, באמצעות מסכה המשדרת גלים חשמליים בעוצמה נמוכה ישירות אל התאים הסרטניים, וכך גורמת למותם.

 

פריצות דרך מדעיות בחקר הסרטן

פריצות דרך בתחומי רפואה שונים מספקים לרופאים כלים חדשים להילחם בסרטן ראש על סוגיו השונים. תגליות כמו ההשפעה של גלים חשמליים על החלוקה של תאים סרטניים בראש, בנוסף אל שכלולים בטיפולים הקיימים מספקים לצוות הרפואי את מיטב הכלים שעוזרים לחולי סרטן בראש.

סרטן הראש

רפואה מותאמת אישית לטיפול בסרטן ראש

רפואה מדויקת מחוללת מהפכה בטיפול בסרטן ונשענת על פריצות דרך מדעיות מתחום חקר הסרטן מהשנים האחרונות. במקום להשתמש באותו טיפול לאותו סוג סרטן, רפואה מדויקת מתאימה את הטיפול לכל אדם. רפואה מדויקת – המכונה גם רפואה מותאמת אישית – לוקחת בחשבון את הגנים, אורח החיים והסביבה של מישהו כדי למצוא את דרך הפעולה היעילה ביותר עבורו.

לפני עשר שנים אבחנו וטיפלנו בסרטן בהתבסס באיזה חלק בגוף הוא נמצא ואיך נראה הסרטן תחת מיקרוסקופ. עכשיו אנחנו פחות מודאגים איך זה נראה ויותר מודאגים מהביולוגיה הפנימית שלו: איך הגידול גדל אצל האדם הזה? איך נוכל לעצור את המסלול הביולוגי של האדם הזה שמאפשר לסרטן לצמוח? רפואה מדויקת מחלקת סרטן לא לפי המקום שבו הוא נמצא אלא לפי המבנה הגנטי של הגידול עצמו.

סרטן הראש

טכנולוגיה חדשנית

בעשור האחרון התוודעה הקהילה המדעית לטכנולוגיה חדשנית ולא פולשנית לטיפול בגליובלסטומה, באמצעות גלים חשמליים בתדרים נמוכים שמוקרנים אל הראש. הטכנולוגיה עשויה לטפל בסוגי סרטן רבים באמצעות הרס לא פולשני של רקמות ממאירות או שיפור של טיפולים משלימים, כגון כימותרפיה, הקרנות או שיטות אימונותרפיות.

יש גם מחקר ברחבי העולם שמעריך את הפוטנציאל של הטכנולוגיה לשפר את האספקה ​​והיעילות של תרופות לסרטן. כך לספק לחולים ברחבי העולם אופציה נוספת ונוחה יותר מניתוחים, נטילת תרופות וטיפולי הקרנות שהיו זמינים עד לאחרונה.

 

מה עושים עכשיו?

אם אתם רוצים ללמוד עוד על הטיפול החדשני באופטיון לסרטן בראש, או שכבר החלטתם ואתם מעוניינים לקחת את הצעד הראשון אל עבר החלמה. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס אל הלינק לאתר של אופטיון https://optune.co.il, ויצור קשר כבר היום עם הקליניקה הטובה ביותר לטיפול בסרטן ראש.

סרטן הראש

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »