האם ג'וקים מזיקים לבריאותנו

אתם מכירים אותם, הם גדולים, זזים מהר מידי וגורמים לנו לצעוק בעוצמה גבוהה.

לא, אלה לא המתקנים החדשים בלונה פארק, אלו הג'וקים שמגיעים לבקר אותנו (לצערנו) בכל קיץ.

רבים מאתנו בורחים מהם, יש מעטים שאוזרים אומץ וזורקים עליהם כפכף ויש מי שאומרים "מה אתם מפחדים מהם? הם לא מזיקים בכלל".

אם קראתם עד כאן, דעו שאתם הולכים להשכיל בעת קריאת השורות הבאות מהסיבה הפשוטה.

בפעם הבאה שמישהו יתנשא עליכם ויאמר לכם שג'וקים לא מזיקים, אתם תוכלו להציג בפניו את העבודות הבאות שיגרמו לו לחפש בהיסטריה כפכף שנמצא

בקרבת מקום.

להלן העובדות שהבטחנו לכם:

  1. ג'וקים מזיקים

רגע לפני שתקבלו התקף לב, החלטנו לומר לכם כבר מעכשיו את העובדה הכי חשובה והיא: ג'וקים מזיקים.
הם לא יעקצו אתכם ויגרמו לכם לנפיחות מגרדת בעור כמו זו שנגרמת מיתושים וזבובים. הם גם לא ינשכו אתכם ויגרמו לכם לדמם כמו שלעיתים קורה עם עכברים.
עד כאן, נשמע על פניו, שמדובר בבעל חיים נחמד שלא פוגע באף אחד, אבל הצבנו בפניכם את העובדה כי הג'וקים מזיקים, אז איך בעצם הם מזיקים?
הם מעבירים מחלות.
אם אתם רוצים לדעת איך בדיוק הם עושים זאת, כדאי שתעברו לעובדות הבאות.

 

  1. ג'וקים חיים בביוב

סוס חי באורווה, כלב חי במלונה, ציפור חיה בקן וג'וק חי בביוב.
בטח ראיתם במהלך הקיץ האחרון לפחות ג'וק אחד שיוצא מתוך בור של ביוב, אז עכשיו הבנתם שזו הסיבה.
הוא יוצא מהבית שלו בשביל לחפש אוכל.
האוכל נמצא ברוב המקרים, בפחי הזבל שמפוזרים ברחובות. אך אם מדובר בג'וק על רמה, הוא יחפש אוכל על רמה, כזה שנמצא אצלכם בבית.
עכשיו תדמיינו רגע את הג'וק שמגיע אליכם הביתה אחרי שהוא ביקר בביוב הקרוב לביתכם. הוא לא מנקה את רגליו בכניסה לבית, על השטיח המיועד לכך והוא גם לא נעצר לרגע לשטוף ידיים עם סבון.
הוא בעצם מביא אליכם הביתה את כל ה"טוב" שקיים בביוב.

 

  1. ג'וקים מעבירים מחלות קשות

מומחים רבים טוענים שג'וקים עלולים להיות נשאים של מחלות שונות. בין המחלות המוכרות שהג'וקים עשויים להעביר לבני אדם או לבעלי חיים הם: סטרפטוקוקוס, סטפילוקוקוס, פוליו וסלמונלה. אלה הן כבר סיבות שכנראה גורמות לכם להבין שכדאי לדבר עם מדביר כדי שיגיע לבצע טיפול בג'וקים שבבתיכם כדי למגר אותם באופן מידי.
אם אתם תוהים כיצד ג'וקים מעבירים את המחלות האלו, הם עושים זאת באמצעות הפרשות (צואה) שיוצאות מגופם. כך שאם השארתם פרוסת לחם על השולחן וזמן מה לאחר מכן, הבחנתם שיש עליה זרעים שחורים וקטנים, דעו שלא מדובר בלחם דגנים או לחם בתוספת קצח, אלא בלחם בתוספת צואת ג'וקים. אם נתקלתם בזרעים הללו לאחרונה, כדאי שתקראו למדביר במהירות האפשרית ומיד לאחר מכן תשלחו את המאמר הזה לאלו שאמרו לכם ש"גו'קים לא מזיקים" ותחכו לשמוע את תגובתם.

 

חרקים

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »