בריכה בבית – כך תחממו אותה

אם יש לכם בריכה בבית, ככל הנראה היא נמצאת בשימוש רק בתקופות מוגדרות במהלך השנה (בעיקר בחודשי הקיץ כאשר ממש חם בחוץ, ואתם מוכנים לוותר על השהייה במזגן לטובת טבילה בבריכה). עם זאת, יש כאלו שירצו להשתמש בבריכה גם מעבר לתקופת הקיץ, כאשר מזג האוויר קריר יותר. במקרים אלו, צריך לחמם את הבריכה על מנת שתותאם לתנאי מזג האוויר שבחוץ. כיצד תוכלו לעשות זאת?

 

היתרונות שבחימום הבריכה

חשבתם פעם איך זה להאריך את עונת הרחצה, ולרבוץ בבריכה גם כשקר בחוץ? בעזרת חימום הבריכה תוכלו לעשות זאת, ולנצל עד הסוף את הבריכה שיש לכם בבית. הרי לא סתם בניתם בריכה בבית, המטרה היא להשתמש בה – ומה יותר טוב מאשר להשתמש בה לאורך כל השנה?

 

דרכים לחימום הבריכה

 

משאבת חום לבריכה

הפתרון הרווח ביותר לחימום הבריכה הביתית הוא רכישת משאבת חום לבריכה. מרבית המשאבות האלו פועלות באופן חשמלי, ומתחברות על ידי צינורות לבריכה ולמשאבת הסינון. משאבת החום צריכה להתאים לגודל הבריכה, שכן אם מדובר בבריכה ביתית גדולה – יהיה צורך במשאבת חום גדולה יותר ובעלת יכולות חזקות יותר על מנת לחמם את הבריכה ביעילות.

במשאבות המתוחכמות יותר תוכלו למצוא לוח בקרה דיגיטלי, שדרכו תוכלו לשלוט על טמפרטורת המים בכל זמן נתון – ולהתאים אותה לתנאי מזג האוויר ולרצון שלכם באותו רגע.

 

משטח סולארי שנועד לחימום המים בבריכה

אם אתם מעוניינים לחמם את המים בבריכה אך גם לחסוך באנרגיה ולשמור על איכות הסביבה – תוכלו להשתמש במשטח הסולארי הייעודי. המשטח פועל באותו עיקרון בו פועל דוד שמש – הוא מנצל את קרני השמש על מנת לחמם את המים בבריכה, ללא צורך בבזבוז חשמל ואנרגיה.

המשטח מתחבר בקלות אל הבריכה באמצעות צינורות, והוא יכול לעלות את טמפרטורת המים ב3 עד 5 מעלות, כתלות במזג האוויר שבחוץ. זוהי דרך מעולה גם להנות מחימום הבריכה שלכם, וגם לשמור על הסביבה (אמנם לא תוכלו להפוך את הבריכה לסאונה רותחת באמצעות המשטח, אך הוא אפקטיבי ביותר להפיכת הבריכה למחוממת יותר).

 

לא יודעים באיזה אמצעי חימום לבחור? ניתן להיעזר באיש מקצוע

בשוק ישנם מספר רב של סוגים ודגמים של אמצעים לחימום הבריכה, ולא תמיד הצרכן יודע איזה סוג לקנות על מנת לחמם את הבריכה ביעילות המרבית. על מנת לדעת בוודאות, ניתן להתייעץ עם איש מקצוע שעוסק בתחום. זה יכול להיות חשמלאי, ואף טכנאי דודים מוסמך – שעוסק בתחום חימום המים באופן יום יומי.

טכנאי הדודים עוסק במגוון דרכים לחימום המים, שכן יש סוגים רבים כמו דוד גז, דוד חשמל או דוד שמש. בזכות ההיכרות שלו עם עולם הדודים ועולם פתרונות חימום המים, הוא יוכל לעזור לכם גם בפתרונות לחימום הבריכה.

 

בריכה

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »