איך מפתחים יכולת טלפתית?

בתקופה האחרונה, יותר ויותר אנשים מתעניינים ביכולות של אמני חושים. סביר להניח שהדבר נובע בעקבות הנוכחות של אמני חושים רבים על גבי מסכי הטלוויזיה. אם גם אתם ראיתם לאחרונה מופע של אמן חושים ומצאתם את עצמכם אומרים לעצמכם בקול "איך הוא עושה את זה? אני רוצה ללמוד את הטכניקה הזו!" אז הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נציין בפניכם 3 דרכים שונות שבאמצעותן תוכלו לפתח יכולות טלפתיות, בדיוק כמו אלו שיש לאמן חושים. אז למה אתם מחכים? תתחילו לקרוא.

 

תערכו מדיטציה בכל יום

כל אמן חושים, גם המתחילים שבתחום ידעו להגיד לכם שכדי שתוכלו לפתח יכולת טלפתית, אתם צריכים קודם כל להיות מחוברים לעצמכם. כדי שזה יקרה, אתם צריכים לערוך מדיטציה בכל יום. שימו לב, יש כמה כללים בנוגע למדיצטיה הזו:

  • צריך לקיים אותה בכל יום בשעה קבועה
  • צריך להיות בחדר שקט לחלוטין, ללא פלאפונים ומכשירי תקשורת אחרים
  • צריך ללבוש בגדים גמישים ונוחים (לא ג'ינס למשל)
  • צריך להכין כרית מדיטציה נוחה לישיבה או מזרן

 

חשוב מאוד שתשימו לב שאתם עומדים בכללים הללו, כך תוכלו ליישם את המדיטציה ולהגיע ל-100% טעינה נפשית ורגיעה, כזו שתאפשר לכם בסופו של דבר לפתח יכולות טלפתיות מבלי שבכלל תשימו לב.

 

תיצרו קשר עם אמן חושים

ישנם לא מעט אמני חושים שמציעים קורסים בהם ניתן ללמוד יכולות טלפתיות. חשוב שתדעו שהבסיס לכל קורס הוא תרגול של מדיצטיה על בסיס יומי. כך שאם אתם כבר מתרגלים מראש ורק לאחר מכן פונים אל אמן חושים, אתם בעצם יכולים להבטיח לעצמכם שאת השלב הראשון כבר עברתם. שימו לב, אלו הן בדרך כלל האפשרויות ללמידה אצל אמני חושים:

  • לימוד אחד על אחד
  • לימוד כחלק מקורס במכללה שעוסקת בתחום אמנות החושים
  • לימוד באמצעות סרטונים מוקלטים שמסבירים איך לפתח יכולות טלפתיות

 

אתם יכולים כמובן לבחור את דרך הלימוד המתאימה לכם ביותר ולהתחיל לפתח יכולות טלפתיות.

 

תשאלו באבא ברישיקש

אם במקרה תכננתם לטוס להודו בקרוב, אתם יכולים פשוט לשאול באבא ברישיקש. בכל פינת רחוב תוכלו למצוא איזה באבא עם סארי כתום שיוכל ללמד אתכם את רזי היכולות הטלפתיות. אם אתם תוהים למה אנחנו ממליצים דווקא ברישיקש, הסיבה טמונה באופי של המקום.

לא מעט מטיילים מגיעים דווקא לשם בשביל ללמוד את יכולות הטלפתיה, מכיוון שמשם יצאו לא מעט אנשים רוחניים שגילו את היכולות הללו מבלי להתאמץ יותר מידי. אם התחלתם לתרגל מדיצטיות, וגם אם לא, כדאי שתדעו שברישיקש יש לא מעט מקומות שבהם ניתן לתרגל מדיצטיה בנוחות וללא הפרעה. יכול להיות שזו הסיבה שרבים בוחרים להגיע לשם כדי לפתח את יכולות הטלפתיה.

 

אמן חושים

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »