איך להכין את המרפסת לחורף להפחתת נזקים

מזג האוויר בעונת החורף, הגשמים והסופות עלולים לגרום לנזקים שונים ברחבי העולם וכך גם למרפסת שלכם.

לכן, כדאי להיערך לעונה זו מראש ובכך לנסות למנוע זאת ככל הניתן.

ישנן פעולות רבות שניתן לעשות בהקשר זה, בכתבה זו נתייחס לכמה מהן.

על כך ועוד מוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

נזקים שעלולים להיות בחורף

עונת החורף מביאה עימה סוג אקלים שלעיתים עלול להיות בעייתי. הגשמים והרוחות עלולים ליצור נזקים שונים, בחוץ, בבית ובמרפסת הפרטית. כך לדוגמא, מים החודשים למרפסת עלולים לגרום להצפה. רוחות חזקות עשויות לפגוע ברהיטים במרפסת או בצמחים ועוד. בנוסף, האוויר הרטוב עלול לייצר חלודה על כלים שונים או פריטים שאתם מאחסנים במרפסת כמו אופניים למשל.

 

הקדימו תרופה למכה

בכדי לנסות למנוע מלכתחילה את הנזקים שעלולים להיגרם בחורף, תצטרכו לעבוד על המרפסת שלכם לפני שהעונה הקרה מתחילה. ראשית, חשוב לבדוק את האטימות של המרפסת בכדי שמים לא יוכלו לחדור אליה וכן, הרוח הקרה. תצטרכו לבחון האם קיימים סדקים או חריצים שונים במבנה המרפסת ולאטום אותם במידת הצורך.

 

סגרו טוב את המרפסת

אופציה נוספת בעלת יתרון משמעותי בחורף, שחשוב שתכירו, היא סגירת חורף. כיום, ניתן למצוא מגוון אפשרויות וחברות שמציעות פתרונות לסגירת המרפסת בעונת החורף. בדרך זו תוכלו להגן על המרפסת, הציוד הנמצא בה וכמובן על עצמכם מפני רוחות וגשמים. כך תוכלו להנות מבילוי במרפסת מבלי לחשוש ממזג האוויר. בין האפשרויות ניתן למצוא אפשרויות סגירה ארעיות כמו בדים ועד לאפשריות קבועות של בניות העשויות מעץ, בטון ועוד.

 

כך תגנו על הציוד שלכם

במרפסות שונות יכולים להימצא רהיטים וחפצים שונים שנוהגים לאחסן בה. על כן, בימי החורף חשוב לשמור גם עליהם. תוכלו לקנות כיסויים שונים לכיסאות ולשולחן ולאטום אותם היטב שלא יירטבו מהגשם. בנוסף, כיסוי שלהם ימנע לכלוך או יצירה של חלודה שעשויה להתרחש בעונה זו.

 

שלא יאכלו לכם את הצמחים

במידה ואתם נוהגים גם לגדל צמחים שונים במרפסת חשוב שתערכו לחורף בשני מובנים. ראשית, במידה ויש צמחים שלא מיועדים לקור, כדאי לבדוק מה ניתן לעשות איתם בחורף, אולי להכניס אותם למקום חמים בבית. שנית, לעיתים בחורף חרקים ומזיקים שונים עלולים לחפש מקומות חמים ולנסות להיכנס למרפסת או לבית שלכם. על כן, כדאי להזמין מדביר מראש ובכך למנוע את הגעתם. בדרך זו תשמרו גם על הרהיטים שלכם וגם שהצמחים לא יאכלו.

 

בסיכומו של דבר

עונת החורף עשויה להיות בעייתית מבחינת נזקים שהאקלים שלה עלול לגרום. אך אם תערכו לכך מראש, באמצעות מספר פעולות, תוכלו למנוע אותם או לפחות למזער. בין הפעולות נכללת סגירת חורף למרפסת, כיסוי של הנמצא בתוכה, בדיקה של איטום, הדברה מפני נזיקים ועוד.

 

פינת ישיבה

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »