אוסף רהיטים – שמירת הרהיטים האהובים

כאשר אתם עומדים בפני מעבר דירה או שיפוץ נרחב בבית, אחת הבעיות שיש לדאוג להן הוא מקום לאחסן בו את כל החפצים והרהיטים שלכם. אם אתם בדיוק במצב שבו אתם לא יודעים היכן לאחסן את כל החפצים שלכם, בואו לשמוע על הפתרונות שאנחנו מציעים!

 

מה עושים עם כל הרהיטים כאשר עוברים דירה?

אפשרות המובנת מאליה, היא כמובן להעביר אותם במשאית כחלק מההובלה של כל חפצי הבית. אם הבית שלכם מכיל אוסף גדול של רהיטים, תוכלו לעדכן על כך את חברת ההובלות מראש – והיא תדאג להתאים את גודל המשאית ואת מספר המובילים שהיא שולחת אליכם בהתאם.

עם זאת, ההובלה מתאפשרת רק כאשר עוברים דירה – ולא למשל כאשר רק משפצים את הדירה הנוכחית. אל דאגה, גם למצב זה יש פתרון, שעליו נרחיב ממש בפסקה הבאה.

 

תוכלו להיעזר גם בשירותי אחסנה

אם כן, במצב שבו אתם רק משפצים את הבית, לא תוכלו להעביר את החפצים לדירה אחרת. הפתרון הפשוט והנגיש ביותר הוא להשתמש בשירותי אחסנה, שמספקות חלק מחברות ההובלות.

אם תרצו לאחסן את החפצים שלכם במקום סגור ומוגן, תנו לחברה מקצועית לספק לכם את שירות האחסנה. החברה תדאג לאבטחה סביב המכולה בה נשמרים החפצים שלכם – כאשר האבטחה עשויה להיות או באמצעות שומר פיזי שנמצא באתר, או באמצעות מצלמות אבטחה וחיישנים שונים.

אחסנה היא הפתרון האולטימטיבי לא רק עבור אלו מכם שמשפצים את הבית, אלא עבור כל אחד שנזקק לאחסן את החפצים שלו לתקופת זמן ממושכת. אם אתם טסים לחו"ל לתקופה ארוכה למשל, ומעוניינים להבטיח שאף אחד מהחפצים יקרי הערך שלכם לא ייגנב – מה טוב יותר מלאחסן את חפציכם במקום סגור ושמור?

 

שירותים נוספים שמציעות חברות ההובלה השונות

מלבד ההובלה עצמה והאופציה לאחסן את החפצים לאורך זמן, חברות ההובלה השונות מציעות מגוון שירותים שיקלו על מעבר הדירה שלכם!

 

שירותי אריזה ופריקה

אם אתם לא מעוניינים לסיים את הליך מעבר הדירה עם כאבי גב רציניים, תוכלו להשתמש בשירותי האריזה והפריקה שחברות ההובלה מציעות. חשוב לבחור בחברת הובלות מקצועית ואמינה, בה המובילים מנוסים ויודעים כיצד לארוז כל חפץ וכל פריט.

 

שירותי מנוף

אם הבית שלכם נמצא בקומה גבוהה בבניין מגורים, תוכלו להשתמש בשירותי המנוף שחברת ההובלות מציעה – וכך להעלות ולהוריד את חפציכם מבלי להצטרך לעבור בחדר המדרגות או במעלית!

זהו פתרון מעולה לבתים בהם יש מספר רב של רהיטים כבדים (כמו מיטות, ארונות, שולחנות ועוד).

 

שירותי השכרת משאית

אוהבים להיות אדונים לעצמכם? רוצים להחליט על לוח הזמנים של ההובלה, ולא לתת לאנשים זרים לגעת בחפצים האישיים שלכם? בדיוק בשבילכם נוצר שירות השכרת המשאית, בו תוכלו לבצע את ההובלה בצורה עצמאית לחלוטין.

רהיטים

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »