פשיטת רגל בעזרת עורך דין

הקדמה ומידע כללי על הליך פשיטת רגל

כאשר אדם יחיד נכנס לחובות אשר אינו יכול לשלמם ולהחזירם במלואם, האדם היחיד בוחר להתחיל בתהליך של פשיטת רגל על מנת להקל את המצב – לבטל עיקול חשבון בנק, עיקול משכורת, הגבלת רישון הנהיגה, מחיקת חובות וחסכון כסף באמצעות הליך זה. וכך יכול הפושט רגל לחיות חיים "נורמטיבים" ולהימנע מהוצאות לפועל, הצטברות חובות והגבלות. כאשר ההליך מגיע לתום סיומו, ניתן לקבל צו הפטר וכך לסיים את הליך פשיטת הרגל.

ישנם מספר דברים שחשוב להקפיד עליהם בהליך פשיטת הרגל:

1) שימו לב! יש להקפיד לנסח ולכתוב היטב את הבקשה להליך פשיטת הרגל. אחרת בקשתכם לא תתקבל ותדחה על ידי המערכת!
חשוב מאוד לכתוב את הבקשה בצורה מפורטת, מדוייקת, נכונה ולשים לב לפרטים הקטנים ולהקפיד על כך שהבקשה תהיינה כתובה בצורה תקינה ונכונה.

2)ההחלטה של בית המשפט לקבל את המעמד של פושט רגל תלויה באופן בו הבקשה תוגש. דרוש ידע רב וניסיון רב על מנת לבצע את ההליכים הבירוקרטיים בצורה הנכונה והמדוייקת ביותר – אופן הצגת הנתונים והגשת המסמכים צריכה להיעשות בצורה הנדרשת על פי חוק וזה עלול להיות מורכב למדי עבור האדם שאינו בקיא בתחום.

3) בתום הליך פשיטת הרגל, יש למסור מידע אמיתי מדויק ככל הניתן ולשתף פעולה עם הגורמים המוסמכים.
הבקשות נבדקות בצורה הקפדנית והמחמירה ביותר.
עבירה על חוק תהווה עילה למאסר.
גם אם כתבתם בטעות או לא בכוונה מידע שגוי – זו עדיין עבירה על החוק וחובה לשים לב לכך ולהימנע מטעויות!

4) לפני שמתחילים בהליך פשיטת הרגל, יש לבדוק את המצב הנתון ולהסתכל על התמונה המלאה. הליך זה עשוי להשתנות מאדם לאדם בהתאם למצב שהוא נמצא הנתון שהוא נמצא בו.

יש להתייחס לנתונים רבים, כמו למשל:
אם לאדם יש נכס (דירה), ירושה בדרך, כמות החוב , הכנסה חודשית וכ'… יש לקחת משתנים ופרמטרים אלו בחשבון ולעיתים כדאי אף להתייעץ עם עו"ד מירי יעקב.
בהתאם לכך, ניתן לבחון אופציות טובות ורלוונטיות יותר עבור פושט הרגל כגון הסדר חוב או איחוד תיקים ולא רק על פשיטת רגל.

בהתאם לנאמר הנ"ל, רצוי להיעזר בעורכי דין טובים ובאנשי מקצוע מחשש לטעויות, קשיי בירוקרטיה, אי ידע כיצד להתנהל מול הרשויות הבירוקרטיות ובגלל חוסר הידע בתחום המשפטים וביחוד זה של הליך פשיטת הרגל ומחיקת החובות – ועל כן מומלץ וכדאי להיעזר בעורכי דין מומחים שיש להם את הניסיון והידע הנדרש שידריכו אתכם שלב אחר שלב על מנת להימנע מטעויות וקשיים רבים שיכולים להיווצר במהלך ההליך ולפגוע בהליך פשיטת הרגל.

משרד עו"ד אורדן זו הכתובת בעבורכם!

אולי תאהבו גם את:

הסלון
5 רעיונות לעיצוב הסלון

הסלון הוא מרכז הבית והלב הפועם של מרחב המחייה שלנו. הסלון הוא המקום בו נבלה הכי הרבה, ונרצה שיהיה הכי נוח ופונקציונלי עבורנו. אבל יחד

קרא עוד »